ponedjeljak, 10. studenoga 2014.

Hrana na Internetu

Opet već tjednima počinjem svakakve postove i ništa ne dovršavam. Sad sam odlučila, u manjku ikakve inspiracije za nešto konstruktivnije (poput zadaća za moj magistarski studij analize rizika), pričati malo o svojoj ovisnosti o kupovanju stvari na Internetu, koja je rezultat iritantnih švedskih potrošačkih cijena.

Vjerujem da je moguće u Švedskoj jeftino kupovati osnovnu hranu, posebno ako imaš sreće da živiš u neposrednoj blizini kombinacije Lidla, Mat Daxa i Willy'sa. Navodno ih ima još takvih, no ja sam na svoje oči vidjela samo te, a jedino što mi se nalazi dostupno hodom je Lidl u koji predano hodočastim kupovati muškatnu tikvu za 12,90 kruna po kili vs. 29,90 što ista košta u Ici.

No, ti diskonti u pravilu ne drže ništa od egzotičnih, zdravih kerefeka koji ovih dana sačinjavaju osnovu prehrane urbanih srednjoklasnih obitelji koje imaju malo dijete, a meni padne mrak na oči svaki put kad uđem u dućan zdrave hrane. I zato tu u igru ulazi moj najbolji prijatelj s Interneta, iHerb

Recimo, jedna od pretencioznih namirnica današnjice, chia sjemenki, koja u Švedskoj ide po cijenama od 250-300 kruna po kilogramu, s  iHerba dolazi u pakiranju od pola kile za 70ak (inače, gelom od chia sjemenki može se u mnogo recepata zamijeniti jaja, što je korisno kad pečeš kolače za vegane i malu djecu). 

Pšenične klice, koje stavljam kao dodatak u kruhove i smoothije, za 30ak.

Potom, na iHerbu je moguće povoljno kupiti raznorazna brašna, posljednje što sam naručila i uskoro planiram isprobati je brašno od kikirikija. A inače, jako volim kokosovo

Onda, iHerb je idealno mjesto za naručiti bilo kakve imalo egzotičnije oraščiće, kojima se cijena u Švedskoj penje u nebesa. Brazilski i pecan, npr.

Slično vrijedi i za prirodnu kozmetiku...izbor je daleko veći i jeftiniji nego u bilo kojoj lokalnoj apoteci u Švedskoj.

Dostava je za prvu narudžbu besplatna (uz kod, pa kad već imam čitatelje koji dolaze iz meni neznanih smjerova, da iskoristim svoj: PLV690) , a kasnije košta 4 dolara za pakete do 2 kg (ako netko to misli naručivati u Švedsku, toplo preporučujem držanje tog i naručivanje više paketa, budući da sam ja primila već mnogo, i nikad platila PDV i ležarinu, dok je šogor naručivao više s dostavom preko DHL-a i uredno se naplaćao istih). Carina se plaća na pakete vrednije od 1000 i nešto sitno kruna.

Sve u svemu, otkako sam ga otkrila, iHerb mi je na neki način zamijenio Müller i d&m, koje još uvijek nisam do kraja preboljela. U Švedskoj naime ne postoji takav koncept drogerije i za shopping koji bi se obavio u Mülleru treba posjetiti bar 3-4 različite trgovine, parfumeriju (za šminku), apoteku (za prirodnu kozmetiku), supermarket (za sredstva za čišćenje) itd...najtoplija preporuka bilo kome tko muči sličnu muku.


1 komentar:

  1. Komplimenti sezone !! Prijavite kredit za Spotlight Global Services sa kamatnom stopom od 3%

    * Tražite li financije za osnivanje vlastitog posla?
    * Tražite li kredite za izvođenje velikih projekata?
    * Trebate li zajam za manje od 24 sata?
    * Treba li vam brzi zajam za razne svrhe?
    * Da li poteškoće ekonomije utječu na vas?
    * je li vam banka ili druga finansijska institucija odbila zajam?

    Ako je vaš odgovor da, moja firma vam može biti od pomoći. Nudimo najbolje usluge zajma širom svijeta.

    Nudimo vam izvrsnu priliku za povoljno finansiranje ličnim zajmom do 5 miliona evra i poslovnim zajmom do 15 miliona evra. Uslovi ugovora su jasni i obje strane ih organiziraju. Mjesečne isplate i rokovi otplate mogu se prilagoditi vašim financijskim mogućnostima. Zbog individualnog pristupa individualnim potrebama, gotovo svi kandidati mogu dobiti kredit.

    Zainteresovane osobe ili kompanije trebaju nam pisati putem:
    E-pošta: spotlightglobalservices@gmail.com |
    WhatsApp: +4915758108767

    Možete nas jednostavno provjeriti na našoj web stranici putem: || https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Strastveni smo oko računanja financijske inkluzije. Naši zajmovi i investicioni proizvodi osmišljeni su tako da vam ponude praktičnost i vrijednost.

    Uz Spotlight Global Financial Services možete se oprostiti od sve svoje finansijske krize i poteškoća jer smo certificirani, pouzdani, pouzdani, efikasni, brzi i dinamični

    Topli pozdravi
    Claudia Klein

    OdgovoriIzbriši