petak, 24. travnja 2015.

Poslovi

S obzirom na popularnost prethodnog posta i manjak konkretnih tema za pisanje (manje više samo uživam u dokolici), a i budući da često dobivam privatne poruke gdje me ljudi pitaju što znam o dostupnim poslovima (malo, heh, ali eto), evo još malo korisnih linkova za poslove.


Traže se 2 čistača koji govore srpski ili hrvatski u Stockholmu link

Sps Städ AB
Publicerad: 2015-04-14, Annons-ID: 2650689
Ort: Stockholm   (Kommuninformation)2 platser 
Yrke: Städare/Lokalvårdare 
Sista ansökningsdag: 2015-05-14 
SPS Städ AB är i behov av två nya lokalvårdare som ska arbeta med kontors- och byggstädning. 
Alla är välkomna att ansöka om platser men vi kommer att anställa de som passar vår verksamhet bäst. 

Fördelar har: 
Serbokroatiskt talande 
De som innehar körkort 
Lokalvårdare med erfarenhet 
De som kan få arbetsgivarstöd 
Icke rökare 


Vi är tacksamma om ni ansöker via mail eftersom vi inte vill bli störda med allt för många telefonsamtal.

Körkort

B

Varaktighet, arbetstid

Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
3 månder med ev möjlighet till fortsatt arbete på deltid.

Lön

Fast månads- vecko- eller timlön

Ansökan

Sista ansökningsdag: 2015-05-14
Vi tar emot ansökan via e-post:office@spsstad.se

Arbetsgivare

Sps Städ AB

Postadress

Sps Städ AB 
Ringstedsgatan 67 
16448 Kista 

Besöksadress

Ringstedsgatan 67 
Kista



I nešto pomoćnog zdravstvenog osoblja, također sa znanjem ex-Yu jezika  link 
SAGAC I STOCKHOLM AB
Publicerad: 2015-04-21, Annons-ID: 2684903
Ort: Stockholm   (Kommuninformation)3 platser 
Yrke: Vårdbiträde 
Vi söker medarbetare till vår verksamhet. 
Sedvanliga arbetsuppgifter som vårdbiträde. Det är viktig att du är positiv person som gillar utmaningar och bryr sig om andra. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och din vilja att bidra till vår verksamhets utveckling. Undersköterska utbildning är meriterande. Vi behöver medarbetare som kan det Serbo-Kroatiska samt Makedonska språket. Detta är ett grundläggande krav. 
Språk förmåga är ett måste för att kunna tillhandahålla den bästa möjliga service till våra kunder.
Ni är välkomna att skicka era ansökan till: jobb@sagac.se 
Tack!

Sretno svima! 

1 komentar:

  1. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565


    OdgovoriIzbriši