četvrtak, 26. lipnja 2014.

Propustila sam priliku za midsommerski post jer je ove godine Midsommar bio malo reći upropašten užasnim vremenom. Cijeli tjedan su obilježile oluje, kiša i hladnoća, do te mjere da smo cijeli produženi vikend proveli zatvoreni u vikendici. Sjećam se da je prošle godine bilo prekrasno vrijeme i da se ostatak obitelji čak i kupao u moru, što sam ja naumila pokušati ove godine, ali eto, nije bilo suđeno. Jedini midsomerski običaj koji smo ispoštovali je bilo jedenje jagoda:



A jedini dokaz blagdana koji sam uslikala u jednoj blatnjavoj šetnji je ovaj aranžman:


Vrijeme je i dalje odvratno, s kratkim bljeskovima sunčanog. I dalje ni izbliza ne asocira na ljeto onako kako ga ja zamišljam. 

U nedostatku prilika za uživanje na otvorenom, Junior se zabavlja novootkrivenom sposobnošću pokretanja u prostoru u obliku kotrljanja i puzanja u stilu crtićkih crva (glava u zemlju, guza u zrak). Ja se zabavljam ganjanjem dokumentacije za švedsku licencu za psihologe, paničarenjem zbog putovanja u Bruxelles (3.7), a onda i u Švicarsku (8. - 10.7)na neki fensi šmensi networking event na koji sam pozvana na temelju sudjelovanja na jednom simpoziju lani i kupovanjem na Ebayu.
Upravo mi je danas stigla najdraža kupnja do sad, pidžama na sove za Juniora:

Pokušat ću se motivirati posvetiti ovo niskodoživljajno vrijeme pisanju nekih općenitijih, informativnijih postova jer sam opet dobila glazbenih želja, kao onomad o obrazovanju, o cijeloj spomenutoj priči s licencom za psihologe, o traženju posla i o učenju švedskog jezikaa. Ali sad me prvo čeka bitka s neredom u kuhinji. Kućanica mode on. 

1 komentar:

  1. Komplimenti sezone !! Prijavite kredit za Spotlight Global Services sa kamatnom stopom od 3%

    * Tražite li financije za osnivanje vlastitog posla?
    * Tražite li kredite za izvođenje velikih projekata?
    * Trebate li zajam za manje od 24 sata?
    * Treba li vam brzi zajam za razne svrhe?
    * Da li poteškoće ekonomije utječu na vas?
    * je li vam banka ili druga finansijska institucija odbila zajam?

    Ako je vaš odgovor da, moja firma vam može biti od pomoći. Nudimo najbolje usluge zajma širom svijeta.

    Nudimo vam izvrsnu priliku za povoljno finansiranje ličnim zajmom do 5 miliona evra i poslovnim zajmom do 15 miliona evra. Uslovi ugovora su jasni i obje strane ih organiziraju. Mjesečne isplate i rokovi otplate mogu se prilagoditi vašim financijskim mogućnostima. Zbog individualnog pristupa individualnim potrebama, gotovo svi kandidati mogu dobiti kredit.

    Zainteresovane osobe ili kompanije trebaju nam pisati putem:
    E-pošta: spotlightglobalservices@gmail.com |
    WhatsApp: +4915758108767

    Možete nas jednostavno provjeriti na našoj web stranici putem: || https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Strastveni smo oko računanja financijske inkluzije. Naši zajmovi i investicioni proizvodi osmišljeni su tako da vam ponude praktičnost i vrijednost.

    Uz Spotlight Global Financial Services možete se oprostiti od sve svoje finansijske krize i poteškoća jer smo certificirani, pouzdani, pouzdani, efikasni, brzi i dinamični

    Topli pozdravi
    Claudia Klein

    OdgovoriIzbriši