utorak, 3. lipnja 2014.

Lijenost

Zanemarujem blog pod kombiniranim utjecajem Netflixa, potrebe da sve za prvu godinu svog mastera završim do 9.6 ako i preko ljeta želim primati studentsku stipendiju i jednog produženog stretcha lijepog vremena koji je okrutno prekinut danas novom epizodom kišne slinavosti.

Osim toga ne događa se zapravo ništa zanimljivo. Zbog blagih temperatura nemam dojam da dolazi ljeto i prebivam u nekoj vrsti sezonskog vakuuma. Vani nije nikakvo prepoznatljivo godišnje doba, ali je srećom većinu vremena ipak moguće izaći u šetnju. Dijete nam je i dalje dobro i nezahtjevno, iako malo preizbirljivo kad je u pitanju hrana. 

Za točno mjesec dana nas čeka neplanirani izazov, a to je moje putovanje u Bruxelles na treći krug testiranja za prevoditelje za EU institucije. Smiješno kako sam dosad izbjegavala putovanje u Hrvatsku jer mi se nije dalo, da bi me sad zapao Bruxelles, putovanje u koji za mene u ovoj situaciji nema skoro nikakvu intrinzičnu vrijednost ( kakva takva se pojavila kad sam se dogovorila s frendicom da prespavam kod nje, pa ću iz tog barem dobiti nešto druženja), i u slučaju da ne prođem taj treći krug, za što su šanse oko 40%, predstavlja upravo spektakularni gubitak vremena i energije i logističkog napora. No, u slučaju da prođem jako puno mračnih točaka u mom trenutnom životu (poput npr. mračne karijerne perspektive na švedskom tržištu rada) postat će manje mračno, pa moram ići.

Inače, ovaj članak, sad već pomalo kultni (svako malo vidim da negdje iskoči), Hrvat Šveđaninu 3 sata objašnjavao spajanje vikenda, nije sasvim fer i precjenjuje maničnost radne etike u Švedskoj. Mi smo naime tek izašli iz jednog spojenog vikenda (bio je neki praznik prošli četvrtak), a već nam se bliži drugi dugi vikend (ovog puta blagdan pada na petak, no prošle godine je bio četvrtak i spajao se i on). Šestog lipnja Švedska slavi svoj glavni nacionalni praznik (još promišljam hoću li ga obilježiti izljevom patetičnog slastičarstva i napraviti kolač u obliku zastave), a ja slavim izlazak druge sezone Orange is the new black.

A onda za par tjedana dolazi novi set praznika povodom midsommera. Odnosno, Švedska u ovoj kasnoproljetno-ranoljetnoj sezoni ima blagdana jednako kao i Hrvatska. 

I, da ne pišem samo blokove teksta već ostanem u žanru slikovnice, slika Juniora (well, krajička njegovog oka, u svrhu zaštite njegove privatnosti) kako inzistira na sudjelovanju u igranju društvene igre Seven wonders s mamom, tatom i stricom.






4 komentara:

  1. dok je Jole objašnjavao ”kako u njegovoj zemlji, ako se radni dan smjesti između neradnog dana i vikenda, taj dan automatski proglašava neradnim”

    ovo je takva glupost da je to za poludit, ne proglasava se nista neradnim, nego se ljude prisiljava da potrose svoj godisnji. sori, malo sam iznervirana jer sam upravo morala potpisat da "molim da mi se odobri koristenje godisnjeg" za 20.06. :rolleyes:

    OdgovoriIzbriši
  2. To je vjerojatno pisao student Filozofskog, jer sjetimo se samo kako se tamo svaki radni dan između blagdana i vikenda, nekad čak po dva, proglašavao dekanovim, prodekanovim, domarevim danom etc.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav, ako vam je potrebna kredita za sve vrste namjene

    Nudimo od minimalnog iznosa od 10.000,00 eura do 20 milijuna eura

    I na niske kamatne stope od 2%

    Zajam Trajanje: 25 godina maksimalno, ovisno o iznosu kredita vam je potrebno.

    kupci bi trebao biti iznad 18 godina starosti

    Ovaj kredit transakcija je 100% garancija za ozbiljne kupce

    Za više informacija o kredit kontaktirajte nas putem e-maila: gonzalezandresloan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje ime je gospođa Rita iz SAD-a, dobila sam zajam od 30.000 dolara od Heartland Financial USA, Inc. u roku od 2 sata nakon što sam se prijavio. kontaktirajte ih Heartland Financial USA, Inc. putem e-pošte> (trustloan88@gmail.com) ili WhatsApp broja: 1-443-281-3404

    OdgovoriIzbriši