utorak, 27. svibnja 2014.

Netflix

Zabušavam na blogu jer sam otkrila Netflix. Moj tip ličnosti, koji lako zapada u ovisnosti nije baš najsretnija predispozicija pri susretu s Netflixom. Nakon što sam u nizu odgledala House of Cards, pa Arrested Development, sad sam navučena na Orange is the New Black. One koji se pitaju kako je to moguće uz malu bebu podsjećam da moja specifična mala beba odlazi spavati oko 7 navečer, a ja oko 1 iza ponoći, pa sad izračunajte koliko sati mog života odlazi u nepovrat dok buljim u to. Svaki dan pomislim koliko bih korisnijih stvari mogla raditi, a onda upalim sljedeću epizodu. 

Srećom pa ne posjedujemo televizor pa ne mogu gledati dok je budan, budući da za gledanje moram držati laptop, a ne bebu, inače bi nam se kućanstvo pretvorilo u 24h satne maratone mojih glupih serija. 

Kad pomislim na televizor (jer manje više stalno vodimo rasprave treba li ga kupiti ili ne), uvijek se sjetim da je dok sam ja išla u osnovnu školu broj televizora po kućanstvu bio korišten kao nekakva mjera afluentnosti. Da bi sad neposjedovanje televizora manje vuklo na siromaštvo, a više na suvremeni srednjoklasni samodopadni bi-es. Bilo kako bilo, i dalje nemamo odgovor na pitanje treba li nam televizor i hoćemo li ga ikad nabaviti. S obzirom na živimo s avetom potrebe za skorašnjim seljenjem (bilo u drugu državu u potragu za mojim karijernim opcijama ili u veći stan u potrazi za proširenjem obitelji) nekako nam svaki novi glomazni predmet zvuči samo kao dodatna gnjavaža. Pa i dalje živimo u svojoj maloj superiornoj idilici i vrijeme i pamet tratimo pred kompjuterskim, a ne TV ekranima.

Osim toga, švedsko vrijeme je ponovno pokazalo svoje zube, pa smo nakon tjedan dana ljeta opet došli na 7 stupnjeva i debele jakne. Taman sam u nedjelju u H&M-u gledala neke kratke hlače, sad mi je drago da ih nisam kupila jer bih ih vjerojatno spalila iz očajničkog protesta.

Za vikend je izgledalo ovako i mnogo djece se kupalo u našem jezeru:


A danas sam opet morala iskopati Juniorovu vunenu kapu.

Such is Swedish weather.

1 komentar:


  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imala problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujuci dr. AGBAZARI od AGBAZARA TEMPLE, što mi pomaže da bacim caroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti caroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Necu vam više govoriti o meni, nego cu samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. Agbarzara TEMPLE kroz ove detalje;
    ( agbazara@gmail.com ) ili ga nazovite na uslugu Whatsapp: +2348104102662

    OdgovoriIzbriši