četvrtak, 22. svibnja 2014.

Poplave i to

Već dugo se spremam updateati blog ali i kao cijeli ex-Yu Internet, pod velikim sam dojmom tih tragičnih poplava koje su zadesile naše krajeve i nikako mi nije sjedalo.
Vjerujem da su dosad već svi pomogli po mogućnostima i savjesti, ali nadam se i da tema neće nestati s naslovnica i pasti u zaborav, budući da najveća potreba za pomoći tek dolazi. Ne mogu ni zamisliti kako je to preko noći izgubiti sve što imaš, a još mi je tužnije znajući da su to područja već opustošena ratom.
Drago mi je s druge strane što je sve to izvuklo na površinu mnogo ljudske dobrote i nadam se da će svi ostati u takvom raspoloženju još dugo i osvijestiti mnogo toga što se dosad uzimalo zdravo za gotovo, a trovalo opće raspoloženje u našim zemljama. 

Kod nas se ne događa ništa spektakularno, osim što je vrijeme potpuno ljetno (i po 25 stupnjeva), što sam ja dosta okupirana svojim masterom jer moram sve zadaće za ovu godinu predati do 9.6, kad nam ujedno počinje i kineski (da, muž i ja smo se prijavili da preko ljeta preko neta učimo kineski, pri čemu se on s tim može zafrkavati, a ja moram to i položiti jer mi o tome ovisi lova za studiranje).

Povodom ljetnog vremena, počelo je i uređivanje naše kvartovske plaže. Prošle godine mi je kupanje bilo nezamislivo, ove već mislim dati priliku lokalnim vodama.



Ovih smo dana lijepo vrijeme i šetnje tratili na odlazak u grad u obavljanje kojekakvih tehnikalija, ali sutra ćemo, ako će vrijeme i dalje ostati ovakvo, uzeti dekicu i otići malo lješkariti u prirodi.

Nema komentara:

Objavi komentar