nedjelja, 20. travnja 2014.

Uskrs u Švedskoj, treći dio


Junior Uskrs proslavlja posebnim uskrsnim outfitom na zeca....


A mi ostali tradicionalnim uskrsnim prežderavanjem. Pritom je to odlična prigoda za identificiranje određenih kulturoloških razlika, budući da nema kuhane šunke i francuske salate, ali ima zato mnogo raznih ribljih proizvoda, kao npr. inlagd sill, ukiseljena haringa:



I jaja s kavijarom:


Lososa sam pak pojela toliko brzo da ga nisam stigla niti slikati. 

Vrijeme je i dalje pravo proljetno, pa smo mogli jesti na terasi. Bilo mi je malčice neugodno slikati svekićima vikendicu ko pomahnitali papparazzi, pa sam uslikala samo simpatično pročelje vidljivo direktno s moje pozicije za stolom. 


Nakon ručka, otišli smo u šetnju, ovaj put do pravog mora (sva ova voda dosad su bila slatkovodna jezera, a ovo je konačno Baltik).









Prošle godine je vrlo neslavno završio moj pokušaj kupanja u istom (namočeno područje tijela do 2cm iznad gležnja), no ove godine sam odlučna isprobati svekrov kanu. Pritom sam ljubazno upozorena da je održavanje ravnoteže u toj plovilici dosta zahtjevno za apsolutnog početnika i da će eksperimentiranje vrlo vjerojatno uključiti i kupanje. Tako da se ove godine vjerojatno kupam čim zatopli.

Večeras spavamo ovdje i sutra se rano vraćamo u civilizaciju.  

Nema komentara:

Objavi komentar